poniedziałek, 17 marca 2014

Rozdział 14 ,, To co piękne nie zawsze jest idealne ''



Chłopak z kruczoczarnymi włosami wpatrywał się we mnie w osłupieniu , głowa pulsowała mi od nadmiaru myśli. Zakładam , że jestem w szpitalu tylko dlaczego? –Nie wiesz kim jestem ? spytał zrezygnowany pokiwałam głową , wkurzony wyszedł tak po prostu trzasnął drzwiami i mnie zostawił. Rozejrzałam się po pomieszczeniu jasne ściany , biała umywalka w rogu i kwiaty na stoliczku obok. Zamknęłam oczy w nadzieji , że jednak sobie coś przypomnę na próżno. Pamiętam tylko to , że wyprowadziłam się z Doncaster.  A potem czarna dziura jak gdyby ktoś wypalił mi z głowy część życia. Mój telefon leżał parę metrów sięgnęłam po niego , ale spadł na ziemię. W sekundzie pojawił się chłopak z burzą loków na głowie i szmaragdowych oczach był bardzo seksowny o czym ja myślę. –Wszystko w porządku ? spytał a ja poczułam mrowienie w kręgosłupie –Tak tylko um mój telefon wskazałam na urządzenie leżące na ziemi. Uśmiechnął się i poddał mi go kiedy nasze dłonie się złączyły , wszedł mulat z facetem w białym kitlu-Panno Goveboard wie pani kim jestem ? powiedział a ja poczułam się jak wariatka- Domyślam się , że lekarzem odrzekłam odrywając się w końcu od loczka , który nadal trzymał moją dłoń zaciśniętą na telefonie. Facet kazał im wyjść ,a mi wstrzyknął coś po czym od razu oczy zaczęły mi się zamykać. Ogarnęła mi ciemności jedyne co słyszałam to dźwięki zamykanych drzwi. 
Kilka tygodni poźniej
Obudziłam się z bólem głowy , muszę się stąd wydostać za wszelką cenę nie mogę tu zostać. Na moim telefonie w ulubionych odnalazłam tylko Eve Rayson  i Zayna Malika wnioskuje , że chłopak z kruczoczarnymi włosami to on tym bardziej ,że było tam jego zdjęcie gdy słodko śpi. Muszę przyznać , że jest przystojny ale także cholernie przerażający, dlatego postanowiłam poprosić tą całą Eve. Ubrałam na siebie to co znalazłam w torbie zważywszy na to , że na dworze mogło być jakieś -20 stopni zarzuciłam na ramiona czarny płaszcz wiszący na wieszaku. Telefon wrzuciłam do kieszeni spodni. Ponieważ była druga w nocy na korytarzu zauważyłam tylko kilka pielęgniarek nigdzie tego cholernego chłopaka. Wyszłam niezauważona z placówki , szłam ciemną ulicą pod wskazany mi przez dziewczynę adres. Zatrzymałam się pod spaloną kamienicą –Hin wreszcie odwróciłam się w moją stronę biegła niewysoka blondynka przytuliła mnie mocno
a ja zaszokowana jej postawą, odsunęłam się o krok. -Hej nie poznajesz mnie? Była zaszokowana podobnie jak ja –Um wiesz mam amnezję więc ….–O Mój Boże ! krzyknęła zakrywając sobie usta dłonią –Spokojnie miałam nadzieję , że mi pomożesz wymusiłam uśmiech-Tak tylko , nie tutaj jak widzisz nasze mieszkanie spłonęło a ja wróciłam dopiero wczoraj , mieszkam w hotelu kilka przecznic dalej chodź pociągnęłam mnie za rękę i po piętnastu minutach byłyśmy na miejscu. Wydawało się okej pokój był mały ale przytulny drewniane łóżko okalała czarna rama , a na ścianach wisiało kilka obrazków przestawiających Londyn za czasów wojny. Położyłam się i zamknęłam oczy , gdy do mojego pokoju wparowała Eve- Nie jesteś z Zaynem ? spytała wywołując w moim brzuchu nieprzyjemne wibracje –Nie mam pojęcia o kim mówisz skłamałam wywracając oczami –No weź , zanim wyjechałam byliście parą ,chyba uśmiechnęła się zalotnie a ja rzuciłam w nią poduszką. Długo rozmawiałyśmy  ale to nie sprawiło , że coś sobie przypomniałam wręcz przeciwnie w mojej głowie pojawił się jeszcze większy zamęt niż wcześniej. Skończyłyśmy gadać wczesnym rankiem , spałam może dziesięć minut gdy telefon pod moją poduszką zaczął wibrować. Nie patrząc na to kto dzwoni odebrałam –Słucham powiedziałam starając się brzmieć poważnie –Hina gdzie ty kurwa jesteś !!!?krzyknął. Zayn , zupełnie zapomniałam o tym , że będzie mnie szukał ,teraz to mam przejebane.

Przepraszam , że taki krótki ale w szkole mam totalny zamęt sprawdziany cały czas. Miał być wczoraj , niestety nie miałam dostępu do sieci i dlatego jest dziś. Kocham was i pozdrawiam a tu taki mały żarcik ; -W szole nauczycielka zadaje dzieciom pytanie:
-Kim chciałybyście być w przyszłosci?
-Ja chce być handlowcem - odpowiada Michał.
-A co robi handlowiec?
-Sprzedaje towary.
-Dobrze. A Ty, Małgosiu?
-Ja chcę być pielegniarką, bo ona opiekuje sie chorymi ludźmi.
-Ja chce być stewardessą, bo ona lata po całym świecie - mówi Ania.
-Ja chcę być kucharzem, bo on gotuje pyszne jedzenie - mówi andrzejek.
-A Ty Jasiu, kim chcesz być? - pyta nauczycielka.
-Ja chcę byc seksuologiem!
-O, to bardzo interesujące. A czy wiesz co on robi?
-Rozwiązuje problemy seksualne.
-Czy możesz nam to wyjaśnić?Chyba nie rozumiesz, co to znaczy.
-Oczywiście, że moge. Proszę odpowiedziec na moje  pytanie. Ida trzy kobiety ulicą i mają lody. Jedna z nich liże, druga gryzie, trzecia ssie. Która jest mężatką?
-Myślę... może... ta która ssie - odpowiada nauczycielka.
-Źle! Ta, która ma obrączke. A to, co pani odpowiedziała to jest właśnie problem   seksualny.                                   
                        ghghgyufghhyugrdtfjjub   taa dziękuje za     komentarze i wyświetlenia oraz przesyłam buziaczki ;)        
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz